onsdag 17 augusti 2011

Vad gör Donna..??

I morse var jag lite kreativ!! så längesedan jag scrappade nu,men idag har jag fått gjort ett kort.För några veckor sedan handlade jag jättefina kritvita kortstommar med tillhörande kuvert(15x15) på tradera av pappex.50 st av varje!! jättebilliga och jättebra som kortstomme.Så ett sådant har jag användt här.Stämlarna är från Magnolia och finns att köpa i scrapbutiken i stan hos Scrapmagic/Inloom.Scrapmagic har som Pappex mycket fint &billigt på tradera..kolla får ni se..

Åh..måste visa mina nya traderafynd..Totálly tall,ett ganska stort alfabet och söta lite mindre Adore,båda från Bosskut..så fina båda två!!


Här ytterligare tre stora alfabet frånQk.Spotlight och expresso har jag fyndat på tradera och ljuvliga Magnolia har jag köpt hos Scrapbruket på nätet.Alfabet är dyra så hittar man fina och billiga på tradera så får man passa på..men nu är jag så nöjd..är bara jättesugen på att testa dem!!Jag har ochså tänkt försöka göra en ordspråkstavla..ska visa när den blir klar..





Så här glad är Amanda idag efter en stor portion fisk med räksås och färskpotatis,mumsfilibabba!! Underbart när hon är så här nöjd med livet!!

Men vad gör Donna..??






Ja som ni bevisligen ser så händer både det ena och det andra här i stugan..men hon har verkligen bättrat sej och blir duktigare för varje dag.Men visst..den här gången blev det inne!

I alla fall är hon allas favorit!! Inte minst min käre fars..stackars pappa som just nu ligger nyopererad i eksjö.Han har fått en ny höftled,och allt har gått bra!Jag var och hälsade på honom igårkväll & han var sånöjd och glad över att ha det gjort,Nu är det lite tuff rehabtid som väntar,men det fixar han bra!!(jag vände bilden rätt innan jag förde över den,men den valde visst att lägga sej ned igen..sorry..)


Ja ni får med ha det så bra!! kram kram









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar