fredag 5 augusti 2011

KAFFE MED TUPPEN!!

Hejsan!
ja idag blev det en tidig morgon..Donna väckte mej och ville ut,och sen stannade jag uppe.
Ville lagt upp nya bilder,men det ville inte min dator..så det får bli ett inlägg utan bilder,tråkigt!! Förmodligen har jag gjort något fel som jag inte vet om..!!Jag få fnula lite på hur jag ska kunna lägga upp bilder igen..
Liam sover över här,men sover ännu.Så detta är lugnet före stormen..för när han vaknar kommer det bli spring och bus med Donna.

Sedan ska jag hämta hem Matilda från lägret i Kalmar.Det blir en snabbvisit hemma för henne,hon ska till Växsjö på nytt konståkningsläger i morgon.Så tvättmaskinen kommer att gå i ett..det mesta av hennes packning ska med igen.

Jag har plockat bort alla mälargrejar nu,så här är inte så rörigt längre..
Det lilla jag har kvar kan jag måla ute.

Ja det var väl det hela för denna gång..
Ha det bra i helgen!! det ska jag försöka ha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar