torsdag 18 augusti 2011

kort

igårkväll bidde det ett kort..inget direkt grattiskort utan kanske mera till någon man tycker mycket om och kanske vill visa det på ett gulligt sätt..


för på den tillhörande lilla tagen stå det: älskar livet med dej vid min sida.

stämplarna på kortet är från magnolia och textstämlen på tagen är från inkido.

kortet är 10,5 x 10,5 cm

den här lite större tagen blev till i förgår.rosen i mitten har jag stansat ut från ett rospapper från ladybug.spets och papper från scrapmagic. ipå rosen har jag stämlat :tack





Här har ni Amanda! Vi var på barnhab i jönköpig igår,och träffade hennes läkarteam.Efteråt blev det A6!! Först mat och glass,sedan shopping!! Amanda handlade en del på ikea bl.a en fåtölj till sitt rum.

Vi hade en jättebra dag,Amanda och jag! Idag ska vi till Sävsjö och kika på vad de har där..Sockerklara är min favorit,så dit ska vi gå..Vår kompis Nina ska också hänga med.

Det är ju fredag..så vi ska fika Gottgott!


Ha det Gottgott ni med! kram kram








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar