torsdag 15 september 2011

Bäbiskort

Johanna kom igår och behövde ett bäbiskort.Jag hade inte mycket att välja bland så nu ska jag göra några .Så igårkväll gjorde jag detta,med en liten stämpel från Magnolia.



Amanda fick en ny fin lampa till sitt rum för ett par veckor sedan,nu blev det min tur och den hamnade i hallen .Köpt hos goa Marita i hennes butik Nytt&nött:Det har snabbt blivit så mörkt på kvällarna så lite mysbelysning här och där känns rätt..





Köpte två nya ljusstakar ,också från Nytt&nött.För ett tag seda köpte jag en liknande ljusstake av henne som jag tillsammans med två jag redan hade ställde i lyktan man anar till vänster i bild.Har en likadan lykta men storleken mindre och det är i den jag ska ställa de här två nya.Den lite mindre är gammal och den andra är nytillverkad,men det gör inte mej något.Klumpig som jag är.. så tappade jag den ena lilla ljusmanschetten i glas.. får hoppa in till Marita och köpa en ny..






Ja vem tror ni har varit framme..lätt att gissa..Fick dessa "skor" av mina twins i födelsedagsgåva så jag blev lite ledsen just därför Fy..








Donna!!!! mina rosa barbieskor som Liam kallar dem..kallade dem..soppåsen nästa!!




Vi ska gå ut nu Donna och jag.Senare blir jag bjuden på raggmunk och fläsk,mums va gott!!






Ha det bra! kram kram









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar