söndag 11 september 2011

I mitt hjärta..

I mitt hjärta känner jag sorg över att det onda tog så många liv den 11:e september för tio år sedan..helt i onödan.Men hoppet finns att det goda en dag ska vinna över det onda

Kortet som nyss blev klart tillägnar jag min dotter Matilda som tidigare idag var vid min lillasysters grav i Lindberg strax intill Varberg och satte en bukett rosa rosor.Tack älskade barn,det känns bra att du var där just idag..Jag är jätteglad att Matilda hälsat på Hannes & Emma över helgen.Vet att christina skulle gillat det..saknar dej älskade lillasyster,och du finns alltid i mitt hjärta

Helgen är nästan slut och ny vecka väntar.Amanda och jag har varit ute mycket både igår och idag.Ljumma vindar har lockat ut oss på sköna promenader,och jag hoppas på lika skönt väder i veckan.

Ha det bäst,och var rädda om varandra!! kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar