tisdag 13 september 2011

ingen ordning på allt..

Den här bilden talar ganska tydligt om vem jag är under ytan...Faktum är att jag hatar att ha det rörigt oordnat i skåp..men i detta skåpet som står i hallen kastas snabbt alla skor in för Donna älskar att bita på just skor.Så idag ville jag hitta ett par lite tunnare stövlar för jag fryser om fötterna nu när det är så blött o blåsigt...Tror ni att jag hittade dem..??


Jo döm om min förvåning,längst in..under allt..låg dom!! Så här har de åkt på till mina mollystrumpor och min Lisa dress från Ester eleonore+underklänning från cream.Sedan bar det iväg in till stan med mamma och pappa som hade tid hos tandläkaren .Efter det bjöds man på god mat på bowlingrestaurangen.Lyx en tisdag..!!




Donna fick va hemma..snyft..







Var på loppis och fick se de här söta kryddburkarna.De hamnade snabbt på plats..







Min lilla söta mamma är en fena på mycket men vågar inte skaffa mobil!! Det är för svårt tror hon..men jag vet att hon fixar det så nu har jag letat upp min gamla lilla goding som för ett halvår sedan blev utbyttmot min vita iphone..som alltid är vid min sida..Love !! Så nu ska bara visa mamma hur min gamla kompis fungerar..




Nu dyker snart bussen upp med Min Mandi! Sedan ska jag fixa köttfärssås till Joakim som spelar hockey ikväll..första på hemmaplan för i år!!!




Tur att jag hittade stövlarna om jag får för mej att gå bort till ishallen o kolla..vi får se..!!




Kram Kram










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar