onsdag 7 september 2011

lemon tea

kul är det att altra! här har jag klätt om en teask i vitt som jag stämplat och dekorerat lite..fäste dit en pärla för att få lite tyngd i locket.

älskar citronte,så jag klippte ut en citronhalva från en likadan ask.gillar ju såklart löste bäst men ibland är det smidigt med påste och där är citron min favvis..bokstäverna är från alfabetet emelie



Amanda älskar att lyssna på musik!! så när hennes cd-spelare slutade fungera för ett par dagar sedan har hon lyssnat på radion.Det har funkat..men igår åkte hon o jag till expert och inhandlade en ny.





när vi kom hem från stan gick vi en långpromenad i skönt väder.björkarna har fått en hel del gula blad men de flesta är fortfarande gröna..jag är ingen höstälskare utan ser endast framemot att det ska bli vår fort igen.tycker träden blir fula när de blir gulbruna och fryser vid tanken att det snart är kall vinter..burrrr...hujedamej..







Donna är 6 månader idag!! så grattis lilla sötnos!! hon är inte riktigt rumsren ännu men är på god väg!! det hänger mest på mej att jag inte glömmer gå ut med henne..hon ska få en liten bakelse som består av liten brödbit med ost,leverpastej och kokt skinka. smarrigt för vår lilla pusstuss!!


Inte mycket för er att veta men ska nu umgås med mina kompisar damsugaren o ångtvättis.

lite kaffe föest bara..lemon tea blir det ikväll..påste,så jag får ta fram min nya ask..kram kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar