fredag 16 september 2011

nytt bäbiskort

Gjorde ju ett bäbiskort till en tjej tidigare i veckan,så nu i rättvisans namn har jag gjort ett litet kort till en kille

Barnvagnsstämpeln kommer från You do tror jag.Stäplade två ggr och klippte ut den ena som jag fäst med med 3d kuddar,för att få lite djup i kortet..


Igår kilade Donna och jag bort till ishallen och kollade på Liam en stund.Måste nog leta upp mina skrillor och ta några skär..jag älskar att åka skridskor,det sitter väl i sedan man var barn och hade ishallen som mitt andra hem..


I morse när jag var ute på kisserundan med Donna så syntes frost på marken ,så nu vet man vad man har att vänta fram över..brrrr

Men idag ser det ut att bli en jättefin och solig dag så ..bara att njuta av det sista av denna sommar..längtar redan till nästa!!

Vi ska iallafall grilla ikväll,ja det blir Thomas som får stå för den biten.Han är jätteduktig på att grilla allt,och det är ju så gott!! tillbehören brukar jag stå för..vi får se vad det blir ikväll..


Igårkväll scrappade jag något riktigt gulligt..ska visa framöver ..ska bara göra en till,för det var så roligt!! vänta bara ..Den första blev i rosa,så nu får jag se vad jag väljer för färg på nästa..


Ha en underbar dag!! kram kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar