tisdag 6 september 2011

blå blå bär...

Igårkväll kollade jag på idol med ett öga och det andra hade fokus på ett kort jag scrappade ihop.Blåbärspapper och stämpel från Magnolia,och grattisstämpel från inkido. stämpeln på tagen är också från inkido.Blåbär är så gott! skulle vilja ha en korg med typ en liter och koka lite blåbärssylt..gott! Det finns ju frysta bär på ica,så man kanske skulle " göra slag i saken"..men då måste jag nog få en spark i baken..annars blir det nog ingen sylt!!Tycker det är smidigt att köpa färdig,men det är ju långt ifrån lika gott som hemlagad!!!






Skofynd trån scorett..70%=189kr för trätofflorna!! fast det är nån sort plasgummi typ i sulan.Jättesköna och smidiga att skutta runt i..passar ju fint till min vintage väska som jag älskar!!






Ny spetshalsduk från Indiska,som jag fyndade häromdagen!! På hösten är jag snabb med at ta på mej sjal eller halduk,för jag får lätt ont i halsen när jag blir förkyld.Så nu när jag och Donna ska ut på kisserunda så åker såklart den nya spets"trasan" på..Donna blir ett halvår i morgon !!Hon är en riktig liten godisgris,så hon kanske får något extra gott..vi får se..




Ha det skönt i sensommarhöstvädret som just nu är rätt fint här!! kram kram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar