fredag 9 mars 2012

Grattis Johanna!

 Grattis Johanna på 28 åersdagen!! Jag minns det som om det var igår när du föddes,mitt älskade barn! Jag blev så glad att jag födde en liten dotter eftersom vi hade en liten kille(Joakim som då var tre) fast en kille till hade såklart också varit roligt. Denna Lo:n har jag haft klar ett tag,men jag tror inte den har visats här på bloggen..Ikväll ska vi gå på födelsedagskalas,och jag vet redan att det blir smörgåstårta..mums!!!
Ny kökslampa!! Tittade in hos Marita på Nytt & Nött,och blev föälskad i lampan!! Lite typ industri/retro..Den har lite rost och är lite skrovlig i strukturen.Så gillar jsg att den hänger i det grova repet.
 Jag har mycket vitt i mitt kök ,så jag tycker denna svarta skapelsen passar bra..Gubben trodde att jag köpt den på nån loppis..Han tycker den ser gammal  ut med det rostiga..Och ja visst..det är det som liksom är meningen..!!
Jabadabado!! idag kom detta underbara paket med posten..rev snabbt upp ..
 Denna helt ljuvliga kofta från Odd Molly!!! Den är i bomull och är just så fin som jag förväntat mej.
I samma paket låg denna topp i passande färg,dock från märket cream.Va bra..nu vet jag vad jag ska ha på mej ikväll,på Johannas kalas..

Kom nyss hem från stan.Har varit på utvecklingssamtal för Amanda.Allt fungerar bra med henne!Personalen på särgymnasiet är så underbar!!Jag hoppas de inser hur mycket jag uppskattar dem,och hur värdefulla de är för Amanda och oss föräldrar.Tack snälla ni föra att ni finns!! Och tack Amanda för att du finns!!

Imorgon blir det Isshow i Värnamo! Det är Apladalens konståkning som presenterar Cinema on Ice.
Det ska bli jättekul..Hoppas att allt går bra nu..jag vet hur hårt de har tränat..länge!!

Nu kommer snart Amanda hem från skolan och vill ha mat..det ska bli!!

Ha en bra och rolig helg..det ska jag ha!! kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar