måndag 12 mars 2012

scrapkort till killar

 Ja men visst..här kommer kort som kan passa till en kille eller typ gubbe..man..ung eller gammal..ja de gillar ju ofta bilar.Hittade denna snygga stämpel hos Sölvi på Scrapmagic när jag var där och fyndade en massa fint till halva priset för ett par veckor sedan.Mina kort blir oftast  lite eller rättare mycket tjejiga..sådär romantiska med spets och pärlor osv  som känns helt fel att ge bort till en man..Fast några pärlor i grått klämde jag till slut dit..
Som synes har jag använt samma stämpel på detta kort.Gatlyktan är en dies från Magnolia och den lilla taggen som är lite standard på mina kort är också utstansad med en dies från magnolia.Finns inte en endaste pärla på detta kort men lite svart glitter fick det dock bli..som lite effekt..
 Bra att ha lite kort klara ..till födelsedagsbarnen framöver..!
Igår skulle min fine storebror fyllt år..Det är så ofattbart att han inte finns med oss..saknar honom ofta! I tankarna skickade jag en stor födelsedagskram <3
Hur mycket sorg jag än bär på så försöker jag ändå glädjas åt det fina som jag har här och nu..och jag försöker även njuta av våren ute ..jag älskar denna årstiden!! Och det gör väl de flesta..Idag har det varit så varmt att jag har haft ytterdörren öppen ett par timmar..så skönt!!! Imorgon ska jag städa lite på altanen..funderar på om man kanske ska köpa lite nya utemöbler..Ju mer jag tänker på det ..desto mera sugen blir jag..!! Ja det blir nog en runda till Jysk..var mera kan man hitta utemöbler i stan?!?

Njut av våren sötisar!! kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar