torsdag 22 mars 2012

Nya albumsidor

 Här har ni en av mina nya albumsidor till mitt egna album..Ja som synes är det mina hundar som är i focus på denna LO:n.Jag passade på i vintras att fota dem i sina fina tröjor som min mamma stickat.Alfabetet i  rött heter Vintage garden och det lilla i brunt heter typeset(tror jag)båda från Sizzix.
 
 Den fina "skylten" eller vad man ska kalla den,som jag fäst sötnosar på,är utstansad från en spellbinderdies(köpt på scrapmagic,som numera endast säljer över Tradera) Mina små hundar är så snälla och goa,men jag har svårt att få dem rumsrena..jag tycker att det ständigt osar hundkiss i mitt hus...Nästa vecka ska thomas och jag gå med vovvingarna på valpkurs!! det ska bli jättekul,hoppas jag klarar av det bara..kan väl få lite bra tips iallafall..
 Förra året tog Matilda studenten..och så här blev LO:n på henne.Så i fjol vid denna tiden planerade vi för fullt..Ja det blev bra till slut..Lite jox var det eftersom hon tog sin student i Värnamo,men vi hyrde vip.hyllan i ishallen där vi bjöd alla på mat och hade fest!!!
Eftersom hon gick frisörlinjen så passade det ju med en liten sax(köpt av Pappex)Skulle ju haft fest för en liten student till förra året,men Amanda tar sin student nästa år..det blir bra..Då blir det fest igen vill jag lova!!!
 Ja så har jag en till ny LO att visa för er..Den är på min syster Christina.Hon skrev ett fint brev till sin man ,sina små barn och till oss nära släktingar..som Nisse,hennes man,läste upp på hennes begravning..Jag lovar er,det är mycket blandade känslor med att göra en LO med hennes sista budskap till oss..oj vad jag saknar min fina lillasyster<3
 Hon var lika underbar som hon ser ut att vara..så jättesnäll och omtänksam..och som ni ser jättesöt<3
 Hjärtat fick jag på någon present någon gång(kommer inte ihåg när ),hittade det i en låda när jag städade här omdagen..Gissa om jag grät  när jag läste ordspråket på framsidan och sedan vänder på hjärtat och ser att det är från henne..Ja det känns liksom både sorgligt och bra..Jättesorglig att hon inte finns bland oss och bra med små minnen..som nu få en plats i mitt album.
I tisdags var jag i jönköping med min bästis Nina.Hamnade i en scrapbutik på väster..där de sålde ut en del grejer..Jomenvisst hittade jag lite...små studentmössor,ett litet album med plastfickor,en söt stämpel,bling,papper(visst är det överst fint!!)och två små penslar.
Vi var även på Ikea!! hittade en byrå(också på rea! 249 spänn)En ny variant som ligger ned på sidan..
Nja skoj skoj..vände faktiskt på bilden innan jag förde över den till bloggen ..men den ville visst ligga ned..Den blir bra till Matilda!

Inatt får jag sova på en liten arm!! Noah ville sova över hos mormor och morfar..mysigt!!! Snart dax att gå och natta den lille mannen..han blir hämtad tidigt imon..ska till dagis.

Visst har det varit en underbar vårdag!!
Kramelikram till er från mej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar