måndag 24 mars 2014

Dopkort

Det är visst så att det föds många barn i mars..ja då blir det ju också många barndop framöver :) i somras döptes min brors barnbarn.Jag dekorerade en liten väska i tjock papp, med namn och en rad med små små bilar som jag stansade ut från Memory box dies - auto parts.
Det stora alfabetet är quickutz Mary Jane .Ett fint alfabet som jag använder mycket.
Dopkortet har en kortstommen från pappex.Den söta barnvagnen är en dies från Memory box.roligt att göra dopkort och jätteroligt att bli bjuden på barndop :)
I januari döptes mitt lilla barnbarn, och såklart gjorde jag ett kort till henne!! Stämplen är från Inkido.
Här ser ni lilla Millie i dopklänning, som är sydd av min mormors brudslöja! Alla som  döpts i klänningen har sitt namn och dopdagens datum broderat nedtill på klänningen!! Härlig liten släktklenod..!!! Nedan ser ni mej och min man Thomas. Han friade till mej idag för 25 år sedan - så i augusti firar vi silverbröllopdag <3 idag fyller mannen i mitt liv år! - grattis och puss <3 snart blir det en tur till stan, ska köpa en tårta! Ha en bra dag ni som kikar in på min blogg..kramelikram <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar