måndag 3 mars 2014

Noahs album är klart!

Idag har det firats lite..mitt lilla barnbarn är 6 månader!
Hon kan sitta och äter "riktig" mat nu.Tiden går så fort.. Jag vill stoppa tiden lite, det är så mysigt med småbarn <3 
Lilla Millie fick en vårjacka av oss. Tror den blir fin på henne. Ja tiden går snabbt..redan mars månad!! Jag har hunnit scrappat lite då och då när det har funnits tid.Så äntligen är även Noaks album klart. I maj förra året var gubben min och jag tillsammans med vår dotter Amanda och vårt då yngsta barnbarn Noah på Cypern. Vi hade en solig och rolig vecka med mycket bad och glass!!
Det blev såklart en och annan bild från vår resa som jag samlat i ett album som ett minne till Noah från vår roliga resa.På bilden nedan sitter jag på ett café i Jönköping och myser :) min mamma och en av mina döttrar och så jag,var på ett 20-årsjubileum med jobbet i torsdags i förra veckan. Såklart blev det även tid för lite shopping och en fika!! Imorgon är det fettisdagen.. Mumsfilibabba!! Kramelikram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar