tisdag 18 mars 2014

Mera grattiskort ..

Här kommer ett nytt kort med motiv från Santoro - Pursuit of Happiness ..
Måste få tag i stämplen.. Så jag kan göra så många som jag vill :) dock smidigt med färdigt motiv, det tar ju en stund att färglägga som man måste när man använder en stämpel..
Söt !!!
Jag har dekorerat med små rosor och en liten berlock som jag köpt av Sölvi på ScrapMagic.Man kan handla av henne online!! 
De rosa blommorna har jag gjort med hjälp av dies från Memory box dies. Lite pilliga att få till, men roligt! Ja så har jag med lite bling här och där..
Hör ser ni min "nya" anslagstavla i köket.Offrade en av mina stora brickor, som jag ärvt av min lilla mormor.Jag tycker om att återburna gammalt,så jag blev nöjd! Idag blir det en runda till stan.. Ska se om det finns vita penseer till en kruka på trappan. Ha en fin dag! Det ska jag ha :) kramelikram <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar