onsdag 19 mars 2014

Nytt kort - till någon speciell..

Ja nu gör jag lite nya kort på kvällarna, bra att ha ett lite lager att välja bland - när någon speciell fyller år..eller om jag av någon annan anledning vill ge bort något..
Jag gillar textstämplar-  både stora och små.. Den här är från kaisercraft.
Många blommor såklart! Mina kort kort blir ofta romantiska..
En stor fjäril och en liten fin textstämpel från Magnolia finns med som dekoration.
Ja hela vårt hem har nog en mer eller mindre romantisk känsla..många lyktor, ljusstakar i fattigmanssilver och många tavlor och skyltar med ordspråk eller små romantiska meningar..ja sånt gillar jag!! :) Igår var jag lite barnpiga.. Mitt lilla barnbarn Millie är en ljuvlig liten solstråle!! Idag är det mulet och regn,usch!! Men mina hundar måste ut så bara att gilla läget :) Ha en bra dag - kramelikram <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar