söndag 16 mars 2014

Grattiskort

Skönt med söndag! Varit ute på långpromenad i fina vårvädret. Fåglarna kvittrar och man blir snabbt varm..väl hemma pysslade jag klart ett grattiskort som jag började med igår..
Kortstommen har jag köpt av Lena på pappex. Motivet är från ett pappersblock från Santoro London, Pursuit of Happiness. 
Fint motiv som finns som clearstamp.Vill ha!! Ska se om scrapmagic har den..Där finns mycket fint till scrapbooking!!
Min snälla dotter hade med kängor till mej, när hon var hemma i veckan. De var slut online men det fanns ett par 36or i butik - Tack min Tilda!! Älskar dem <3 Fina naglar fick jag med av henne!! Nu ska jag äta lunch och kolla på Leila bakar! Kanske får inspiration och svänger ihop något mumsigt till kaffet..kramelikram <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar