fredag 21 mars 2014

Pursuit of Happiness igen..:)

Santoros fina Pursuit of Happiness är så söt! Har ju visat kort här med färdiga bilder som jag dekorerat med, men jag hade bar två styck.. Så till detta kortet
Har jag ritat och målat en liten kopia på egen hand..den blev inte riktigt exakt lika 
Men snarlik..man gör ju som man vill när man scrappar.. Finns inget rätt eller fel..
Jag gillar att rita, så det var kul att göra en egen liten lyckofe'..
En snabb enkel skiss och sedan gjorde jag en liknande på tjockt akvarellpapper.tidigare idag var jag och en av mina döttrar på stadshotellets restaurang och åt god lunch.fläskfile med potatisgratäng,två goda såser och en massa goda tillbehör :) vardagslyx!! Nu ska jag kolla på Lets dance!! Ha en härlig fredagskväll :) kramelikram <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar