söndag 2 mars 2014

Liams album - äntligen klart!

Söndag och snöfall!! Så lite bakslag för våren..
Kom nyss hem efter en långpromenad med mina hundar.såg ut som en snögubbe efter en stund och lite kallt var det,så värmer mej med en kopp choklad.kollar lite i min "bibel"..senaste magasinet från Jeanne d'Arc Living, som vanligt inspirerande med alla fina bilder!!
På onsdag är det den 5:e mars och på dagen ett år sedan jag åkte till Thailand. Två av mina döttrar var med på resan. Johanna hade med sin son,och Matilda tog med sin pojkvän.Bilden ovan är på mej när jag sitter förväntansfull på Kastrup...
Här sitter jag på min paradisö koh samet.. Ja hela resan var underbar och inte utan att man längtar tillbaka dit en snöig dag som denna.. Vi tog en massa bilder såklart..
Och nu äntligen har jag klar med Liams album.. Albumet rymmer en hel del bilder men jag har massor över.. Så när jag får tid ska jag göra ett album som blir mitt! Tidigare idag passade gubben min och jag vårt lilla barnbarn Millie. Hennes storebror hadde kalas i gympahallen.. Ja inte så jobbigt att ha hand om den trollungen,hon sov nästan hela tiden! Ha det bra denna söndag, ni som tittar in här på bloggen! Kramelikram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar