onsdag 16 april 2014

Gästbok

Igår kom min son med denna bok.inte så rolig.. Att ge bort som gästbok till någon som fyller 50 år.. Så det ändrade jag på..
Tanken är att alla gäster ska skriva på vänstersidan och på högersidan ska det hamna en bild på gästen som skrivit..
Så här blev den. Mycket mera personlig ju !?! Alfabetet är från Qk och heter Magnolia. Papper från Maja design.hörnen är dies från memories och blommorna är nya dies från Magnolia.
Grattis Milo på din födelsedag!! Vi kommer och grattar imon :)
I förgår fick jag de här ljuvliga rosorna av min kompis - Tack fina Nina :) <3 Idag blir det en tur till stan - ska köpa blommor till påsk och en massa godis! Jag hoppas och tror att det kommer små söta påskgummor och gubbar och hälsar på! :) Ha en skön påskhelg!! Kramelikram  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar