fredag 11 april 2014

Påsk-kort

På roliga scrapträffen som Sölvi på ScrapMagic ordnade för två veckor sedan,var det utmaningar båda dagarna.På söndagen var det en utmaning där vi skulle göra ett påsk-kort.
Så här blev mitt.Fint papper från Pion design och lite fjädrar..
Jag har ingen påskstämpel så jag använde bokstavsstickers istället..
Jag kom tvåa med mitt kort och vann runda dies från Fancy dies!! Blev jätteglad :) bakom runda diesen syns en dies som går att använda till..( den vann jag i höstas i en annan utmaning!! :)) neda syns hur man kan göra med dem..
Det små skåror runt om i den runda, där i passar de små diesen!! Visst blev det fint! Lite pill var det dock men väl värt mödan!
Hjärtat är från Martha Stewart och lilla klockan har jag gjort med hjälp av Epiphany Crafts dies och Bubble caps.
I går fixade min Matilda mina naglar. Blev så nöjd!! Ljust rosa med silver <3 just i min smak :) Härligt med fredag, och en skön helg att se fram emot.. Ska kolla Let's dance ikväll, ja så får det väl bli något gott att äta. Ha en trevlig kväll! Kramelikram <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar