söndag 6 april 2014

Magnolia kort - bara till dej <3

Söndag eftermiddag, och jag har gjort ett  nytt kort. Två olika bårdstansar från Martha Stewart har jag använt i kanten.
Den söta spetsramen är från Nellie Snellen. Nyinköpt av Sölvi på scrapträffen förra helgen.
Stämplen är från Magnolia.jag har färglagt den med promarkerpennor.för lite glameffekt har jag målat lite lite med Diamond stickles.
Den söta stämplen: Bara till dej, är från Rox stamps. 
Lilla nyckelhålet är en dies från Rox stamp.Blommorna är från ScrapMagic.
Min fina Millie var sju månader i veckan, och såklart hade mormor en present till henne <3   Nedan ser ni en livsnjutare som gottar sej i fina söndagsvädret tidigare idag! Visst är det alldeles underbart att det är vår ;) kramelikram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar