måndag 7 april 2014

Grattiskort igen.. :)

Här har ni ett nybakat grattiskort..bra att ha kort - brukar jag tänka :)
I mitten en stämpel från Itty bitty stamps, som jag snabbt färglagt med promarkerpennor . Fjärilarna och swirls är dies från Magnolia.
Lite spetsar och bling såklart!!
Grattisstämplen är från inkido och diesen bakom är från Nellie Snellen. Den köpte jag på trevliga scrapträffen förra helgen.
Va tycker ni.. Behöver jag städa? Ja hua vad stökigt det är på mitt scraprum :/ får ta ett tag i veckan.. Idag regnar det här i Småland..inte roligt:( hundarna blir smutsiga och drar in halva Småland..och mina sköna nya Palladiumskor får vara hemma och vänta tills det blir sol igen:) Nu är det en stor hög med tvätt som ropar på mej..men lite kaffe först :) Ha det bäst!! Kramelikram <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar