tisdag 15 april 2014

Sötaste små skorna - babyskorkort

Igår kom ett paket - med en massa scrapgodis :) Jag kunde såklart inte hålla mej ifrån de fina "godisbitarna"... Så det blev ett par små små babyskor..
Så söta - eller?!! Jag har stansat ut delarna i papper från Maja design.
Jag valde att stansa ut två bottensulor till varje liten sko,det blev finare tycker jag.
En liten knappbrads på vardera skon i rosa,håller vristbandet på plats.
Lite småpilligt var det att få till det fint,men det gick snabbt och var jätteroligt!! Söta som socker på en babypresent eller som dekoration i ett flickrum. 
Jag passade på att göra ett kort också,när jag var klar med de små skorna..de fina änglavingarna, är en dies från La la land.Textstämplen i mitten på kortet är från inkido.Hjärtat är en välanvänd dies från Magnolia,och den söta stämplen därpå är helt ny och kommer från Bildmålarna.Angel Hugs - vem vill inte ha änglakramar <3 
Nedan är en bild på Hang on hangers!! De kommer från Thailand.. Min kompis Annika som bor där, har startat igång en grupp fattiga kvinnor som tjänar lite pengar på att tillverka fina galgar.Vill du lösa om hennes progekt så googla på 50+iBangkok, så hittar man till hennes fina och spännande blogg! Annika är helt makalös!! En ängel som har ett gott hjärta <3 välförtjänt är hon i år : årets smålänning!!! Ja mina vänner.. får försöka jobba på lite nu.. Så jag blir klar till påsk :) kramelikram <3

1 kommentar:

  1. De fina galgarna går att köpa för 100kr och då får man tre styck.Det finns även barngalgar,de kostar också 100kr men då får man fyra styck!!!!

    Kram
    Marie

    SvaraRadera