måndag 14 april 2014

Skjortkort :)

Åh va roligt det är att göra skjortkort!! Detta kort gjorde jag på scrapträffen för ett par veckor sedan..Som jag skrivit förut så tycker jag att mina kort oftast blir till tjejer..så ibland bryter jag trenden, och gör några killkort.
De här skjortkorten är som sagt roliga att göra! De är enkla och går fort att scrappa ihop..ibland gör jag med fluga, och ibland gör jag som här, med slips.Det blir fint med bara en "knappslå"...
I fickan finns ett litet fickur! (Finns att köpa i olika storlekar hos ScrapMagic)
Här är ett nyscrappat skjortkort,som jag gjort nu idag.
Den söta fjärilen, är en stämpel från Inkido. Och de små fina turkosa knapparna är brads.och finns också de att köpa hos ScrapMagic.
Bakom skjortan har jag satt en tag, med en stämpel från Kaisercraft. En favorit!!
Hämtat ert paket idag med scrapgodis!! Hallelujamoment!!! Ska bli roligt att testa alla nya dies..allra helst den från Joy, som man kan göra små små babyskor med!!:). Nedan en bild på min trappavsats.Den måste dammas av.. Liksom allt i detta hus!! Jag får nattgäster imon och ännu fler gäster i påsk..så ingen nåd att be om utan bara att sätta igång!! Ha det bäst, ni som kikar in här!! Kramelikram <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar