söndag 13 april 2014

Pojkkort - Oliver 1 år :)

Tidigare idag gjorde jag ett kort till min storebrors barnbarn Oliver, som fyllde ett år igår! Idag på eftermiddagen var det kalas för den lille godingen!! Kortstommen i ljusblått har jag stansat från en spellbinderdies.(den grönprickiga är storleken mindre ) 
Den röda bilen,trädet och bensintanken har jag klippt ut från ett papper: My Little Shoebox. (Away we go - wroom!)
De små vimplarna är magnoliadies och bokstäverna är Primas: alphabet stickers.
Här ser ni kortet klart på paketet! 
Och här ser ni sötaste Oliver med mamma och storasyster i lång fin prinsessklänning.. Dagen till ära!! :) 
Lilla Millie var också med på kalaset!hon kryper nu.. Så bra med en liten barnpiga! Födelsedagsbarnet var nöjd och glad :) och vi andra med..efter all god Mat och så tårta på det..Nu ska jag gå ut i blåsten och rasta hundarna.Helgen börjar ta slut och dax att göra lite påskfint:) Önskar er en trevlig fortsättning på denna söndag! Kramelikram <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar