tisdag 8 april 2014

Vänskap <3

Ja vad vore livet utan vänskap - fattigt och tomt!! Kortet nedan bygger på ett vänskapsrecept..
Det söta papperet är från Maja Desigd.Den stora diesen i vitt är från Go kreate,och är i tre olika storlekar.Här har jag använt den mellanstora.
Den fina recept stämplen är från Bildmålarna och passar ju som handsken till en vän!!
Bestickdiesen och tagsdiesen bakom är från Magnolia.Det vita metallhörnet finns lite överallt att köpa, men mitt kommer från ScrapMagic ( som har mycket fint)
Rosor och den lilla tallriksberlocken är också från ScrapMagic :) Söta hjärtat i vitt har jag stansat från en punch från Martha Stewart. Ett kort från en vän till en annan <3 
Här ser ni några karaffer ur min samling. Ja jag älskar karaffer och de står överallt i mitt hem..en del är stora och andra är små.. Alla älskade på sitt vis!! Idag har jag varit lite barnvakt igen:) Synd att det spöregnar,annars kunde vi gått en sväng..hon sov länge men vi hann att leka en stund med - min lilla bästis o jag <3 kramelikram <3 från mej till dej <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar