söndag 6 maj 2012

Grattiskort till Amanda!!!!

 Jag har gjort ett kort till vår dotter Amanda som fyller 20 år på fredag!!! Fattat knappt att våra tvillingtjejer vuxit upp och snart fyller 20..vart har alla dessa år tagit vägen.Till Matilda har jag redan gjort ett kort,hon ska få ett som jag visat på bloggen ..Det med rosa converseskon..Men nu är alltså även Amandas kort klart!!
 Jag har en rosa..nästan ljuslila kortstomme av cardstock,och sedan lite olika restpapper som går i vitt och lite beige toner..flera spetsar och massor med pärlor i olika storlekar..

En text som jag tycker passar bra till vår fina Amanda..

Alfabetet är stansat från Tim Holsts Vintage market.Rosorna är köpta hos Scrapmagic..
Och jag tror att även den stora ljuvliga änglavingen kommer därifrån..lite osäker..Amanda är vår egen lilla ängel..Det var liksom inte givet att hon skulle få lov att finnas här..men det är en lång histora och vi är så tacksamma över att få ha henne hos oss...Älskar henne,och ser framemot att få fira hennes och Matildas 20-årsdag!!
Här ser man hur jag dekorerat kortet på insidan..Hoppas hon kommer att gilla det!

Nu ska jag gå ut i det fina vädret!!
Ha en trevlig söndag! kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar