fredag 18 maj 2012

Ville bara säga hej..kort..

 Här kommer lite bilder på ett nytt kort jag gjort..Vit kortstomme som jag stansat kanten på med en Fiskars punch.
 Alla mönstrade papper har jag köpt av Pappex och de finns att köpa på Tradera.(det står inte på de fina papprena vad de heter..)
 Söt stämpel med fåglar som kommer med brev!Köpt på Hobby och Hantverk för ett tag sedan..
 Lilla kuvertet har jag bara klippt till på frihand..Söta fågelburen är en berlock som jag köpt på Scrapmagic.Jag har dekorerat kortet med flera spetsar och såklart lite pärlor och blingstenar..
Ja inuti blev kortet såhär..Den fina tagsen är en dies från Spellbinder.Vita diesen är en x-cut som finns hos Pappex(på Tradera,kan finnas i webshoppen också..) Detta kortet blir roligt att skicka till någon framöver..Man kan kan ju lägga i ett handskrivet brev..om man vill göra någon extra glad..
Igår var jag riktigt hängig av förkylning,men idag är jag mycket piggare!!Skönt att jag inte blev sängliggande..har liksom inte riktigt tid med det..
Funderar skarpt på att köpa utemöbler imon..det ska ju bli lte bättre väder i helgen,och då vill man ju sitta ute.Annars ligger jag lågt med shopping nu för vi håller som bäst på att byta panna.Vi ska ha bergvärme,och det kostar en del..Men det är det värt,för jag är så trött på vedeldning..
Ja hoppas nu det blir bättre väder som utlovat..längtar så efter värme och sol! Ha det bra! kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar