söndag 20 maj 2012

Sommarkort

 Det kan vällan passa denna fina varma sommardag att visa mitt nyaste kort,som jag tycker blev lite somrigt..
 Rosa kortstomme och därpå vita och gröna cardstock i lager på lager..sedan ett "tårtpapper" som är ca 15 cm.Massor med fina blommor som kommer från Thailand förutom de små vita rosorna..
 Den stora fjärilen i lite tjockare papper,har jag klippt från ett ark som jag köpte på Panduro för minst ett par tre år sedan..De stora ljusbruna pärlorna har jag också köpt i Thailand.
 Stora söta fjärilsberlocken har sölvi på scrapmagic liksom det tunna ljusgröna bandet elller snöret..
 Inuti blev kortet såhär..På detta kortet hamnade tagen på insidan som omväxling..men det går att ha den även på framsidan..Roligt kort att göra!!
 Min lilla mamma gillar också att scrappa...så här fina kort fick Amanda och Matilda på födelsedagen av mormor..ja och av morfar ..
Våra äppelträd står just nu i blom..Underbar syn och doftar ljuvligt!!! Imorse blev det frukost ute..första gången för i år..Ja det är ju dagar som denna livet känns extra härligt!!
Snart får jag hemlagade köttbullar med "riktigt" potatismos och rårörda lingon..längtar!!Min man Thomas älskar att laga mat..och jag älskar att äta den!!!
Amanda och jag ska ut och gå en runda medans maten blir klar.
Ha det skönt i sommarvärmen,som visst ska fortsätta några dagar..härligt!! Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar