fredag 4 maj 2012

grattiskort

 Thomas min gubbe kollar på hockey-vm på tv..Sverige mot Norge..Ja jag tittar såklart jag med men bara med ett öga..scrappar under tiden,och blev just klar med ett grattiskort.Sista perioden ska jag se med båda ögonen..det står i skrivandets stund 2-1 till tre kronor!!Extra kul är det att kolla,eftersom två av spelarna kommer från Landsbro.-visst är det häftigt!! Både Erik Karlsson som spelar i Ottawa och Johan Fransén som annars spelar i Detroit har man sett växa upp här..och nu är de med i vm!! Helt sanslöst och jätteroligt!! Heja heja se nu till att vinna!! Ja kortet har en tänkvärd stämpel..Jag har en vit kortstomme som är 15x15 cm och finns att köpa på tradera (Pappex är säljaren)De små hörnen är stansade från en bosscutdies..
 Grattis är små stickers som jag köpt av Sölvi på Scrapmagic(gillar mycket)Vet inte om hon säljer dem i sin webshop..gå in och kolla efter..
 Ooops så suddigt..Den lilla tagsen har iaf fjärilsstämlar från inkido..
 Fina hjärtat kommer också från Scrapmagic..och alla rosor på detta kortet kommer också därifrån.
 Inuti blev kortet såhär..
Igår låg det ett paket i brevlådan..med denna älsklingen i..love love love..!!! nej nu måste jag gå och titta på hockeyn och heja..!
Imorgon blir det lite pyssel i trädgården..gillar sådär..Det är ju iaf roligt att få det lite fint..!!
Ha det bra! kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar