torsdag 17 maj 2012

kärlekskort..

 Ett kärlekskort till typ vem som helst som har en plats i någons hjärta..
 Visst är det en helt underbar berlock..med en oslagbar text..love love..!!!De fina lite snirkliga hörnen är dies från Bosskut.Bladslingorna är dies frånMagnolia(välanvänd dies!)
 Bakom berlocken har jag använt en annan dies från Magnolia.På detta kortet har jag bara använt toner i vitt, grått och ljust grönt..Jag vill att vem som helst ska kunna ge detta kortet till en kille..eller en tjej..
 Lite rosor och bling får vara med såklart..det kan väl funka även till en kille..eller?!
 Inuti ser kortet ut såhär..Ja vi får se vem som ger det och vem som får det..
 I söndags firade vi våra tvillingtjejer som fyllt 20 år! Lite suddig bild men att de är nöjda och glada syns väl ändå..
Här har ni dagens lunch..gräddstuvad spenat med ägg och knaprigt bacon.Himla enkelt och gott!!!

Idag regnar det ute..och jag har ont i halsen..så vem vet det blir kanske lite mera scrapping innan denna dagen är slut. ikväll ska jag iallafall titta på kvartsfinalen i hockey-vm,mellan Sverige och Tjeckien..oj oj oj så spännande och viktig match!!
Ja eftersom jag går på alvedon och fort blir trött så kommer det bli en lugn dag inomhus..kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar