lördag 19 maj 2012

Puss&kramkort

 Puss&kram..söt stämpel som jag nyligen köpt på Tradera..den är redan väl använd på flera av mina kort!
 Denna gång blev det ett ganska litet och enkelt kort som gick fort att göra.Det fina papperet med rosor är från London market(finns på tradera)
 Den underbara diesen är ny,och jag känner på mej att den kommer att få vara med på många kort framöver!! De små små blingstenarna är lite pilliga att få på rätt plats,men jag tycker att det är de små detaljerna som ofta gör det där lilla extra..
 Små fjärilar som jag stansat från Martha Stewart punch som jag har köpt av Sölvi på Scrapmagic.
 På förmiddagen har jag varit på loppisrunda med min kompis Nina och mamsen.Först åkte vi till Bodafors..och där hittade jag de här små grejerna..Jag samlar på små vita gräddkannor så nu har jag utökat samlingen med ett par stycken..kopparna och de små små glasen får jag se vad jag gör med..
Sedan drog vi till Sävsjö secondhand,men där hittade jag ingenting.Därefter hamnade vi i Vrigstad och när jag kom upp på övervåningen stod min stol där..kärlek vid första ögonkastet..ja den ska såklart målas och få nytt fint tyg.letat ett tag efter just en sådan stol..så jag är jättenöjd med vår trevliga loppisrunda! Nina hade med mumsig fika som smakade bra strax innan Sävsjö.Goda bärpajer och kaffe..smaskens det!!!
Härligt med fint väder!!!Njuter av efterlängtad värme..Ha en trevlig helg! Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar