fredag 20 april 2012

Blå converse..till en student!

 Nytt studentkort..här med en blå coversesko! Har ju visat ett kort med rosa converse i ett tidigare inlägg..och det var så roligt att göra så det blev en i blått ..Jag har användt blå och vit cardstock till skon,svart distress marker till "sömmar" och andra detaljer...
 En liten tag finns såklart med..lilla studentmössan är från You do.och svart spets från pappex.
 Jag har inte så många studentstämplar..så jag skrev lite för hand istället..inte så snyggt,men ibland får det ändå duga..ja den lilla väl använda bladpunchen vet ni vid det här laget att den finns hos Scrapmagic.
 Insidan har två små tags och lite dekorationer..När jag vet vem som ska få kortet så stansar jag ut namn och klistrar dit..Jag har glömt årtal..så det får jag väl också ta och klämma dit någonstans..
Den här finfina tavlan köpte jag igår ..javisst! Kikade in hos Marita på Nytt&Nött,och som ni ju redan vet så är det näst intill omöjligt att gå därifrån tomhänt..ja i alla fall för mej..Denna tavlan blev jag kär i direkt!! Var den ska sitta vet jag inte än..men det blir ett kärt bekymmer att lösa!

känner mej lite härligt bortskämd..igår blev jag bjuden av min Thomas på lunch(raggmunk och fläsk på bowlingrestaurangen)Gudagott..och idag är jag bjuden till min bästis Nina på lunch!! vet inte vad det blir..men hon lagar alltid jättegod mat!

Vädret är hemskt! Snöblask och kallt..Ha det så bra det går och trevlig fredag! kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar