onsdag 25 april 2012

grattiskort till en liten kille

 Ett kort som kan vara bra att ha till någon liten grabb som fyller år..Vit kortstomme 15x15cm från Pappex.Cardstock i lime orange och grå kommer också från Pappex.Den lite större bilen är en gammal stämpel,som jag färglagt med promarkerpennor.
 Lilla orange "hörnet" är en 2x2 dies från Qk som jag haft ett tag..Det jättefina och roliga papperet med liten blå bilfront och stopptecken har jag dålig koll på varifrån det kommer..kan ta reda på om någon vill veta..
 Inuti finns enliten grattisstämpel från Inkido,och lite annat smått..Igår fyllde mitt barnbarn och ögonsten Liam 6 år!!Jag ska göra ett kort till honom som han får när vi grattar honom på lördag!Tror nog att han skulla gilla detta kortet ..men jag har tänkt göra ett kort med en bild på honom..
 Idag har jag hand om den här lille sötnosen..han är inte riktigt piggelin,så han får vila hos mormor..Aj då att bilden kom på sne..
Noah och jag har mumsat på pannkakor med färska jordgubbar och vispgrädde!! gottgott..Hoppas han kryar på sej fort!! Han har haft feber några dagar,som inte vill ge med sej..Kryakram till dej noah från mormor!!
Ja det får bli ett kort inlägg idag.. så lillemannen inte tycker det blir för tråkigt..Kramelikram!!

2 kommentarer:

  1. Hej på dig!
    tack för besöket. Vilken fin blogg du har då. Ett färgglatt och häftigt kort du har gjort. Såg du är från Landsbro. Jag är själv från Sävsjö men bor i Värnamo med. Kul att träffa på en Smålänning här. Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej igen Lena!!
      Va kul att vi bor så nära varandra..kom till vetlanda på scrapträff om du har tid.Sölvi på Scrapmagic ordnar träffar i slutet på varje månad..vi har jättekul!Min dotter bor i Värnamo..tänk va världen är liten ibland!
      Vem vet ..vi kanske ses framöver!!
      Du gör mycket snygga kort mm !!
      kram Marie

      Radera