fredag 6 april 2012

Påskkort

 Satt och scrappade en stund tidigare idag..och eftersom det är påsk så tyckte jag att det var roligt att göra ett påskkort.Jag har stämplat texten :glad påsk med ett clearstamp alfabet som jag köpt av Pappex på Tradera.Äggen har jag klippt till på frihand och den jättesöta stämplen kommer från Magnolia.
 Det pyttelilla lövet har jag stansat ut från en punch som jag köpt av Sölvi(scrapmagic på Tradera)
 Förra helgen var jag på scrapträff i stan.Jag hade jätteroligt och fick gjort denna Lo:n på mina guldklimpar.Jag gjorde ett par kort också men dem får jag visa för er senare..De är inte riktigt färdiga ännu..Gulliga Sölvi som anordnar träffarna är helt fantastikt bra på att fixa och göra det trevligt för oss scrappare!!Tack snälla Sölvi!! Längtar redan till nästa scraphelg som är i slutet av april.
 Måste visa min lilla goa Bella som myser i favoritkorgen på Amandas rum..Puss min lilla sötnos!!
Glad-Påsk på er alla!! Imorgon kommer närmaste släkten på lite påskbufè..Det blir påskskinka,Janssons frestelse,omelett med stuvning,sill och såklart ägg..ja köttbullar och prinskorv också..Det ska visst snöa inatt..Vill inte..vill ha våren tillbaka!!!

Ha en fortsatt trevlig påskhelg!! Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar