söndag 15 april 2012

Ett lite magiskt kort..

 Ja kortet är inte vidare magiskt..men texten är det,tycker jag! Denna text ger mej :tro hopp och styrka!! Textstämplen är ny och köpt på tradera.Just denna text finns lite här och var på engelska,men så hittade jag den på svenska till slut..gillar den mycket!
 På den lilla tagen har jag skrivit dream..och det ljuvliga ljusgröna papperet med rosor kommer från miniserien London market och finns hos Scrapmagic.(ett av mina favoritpapper!)
 Den fina lilla fjärilen finns också hos Scrapmagic.Diesen bakom(typ tårtpapper fast ovalt..)är ny,och kommer från Mdesign.
 Insidan bidde såhär..Den lilla fågelburen som ju även finns med på framsidan är en gammal dies,vet faktiskt inte märket på den..men den finns fortfarande att köpa har jag sett.Den är fin och användbar till mycket.Med buren följer en liten fågel och en uggla.
 På påsklovet när Mandi och jag var i stan en sväng..fick hon den lilla lyktan av mej till sitt fönster.
hon fick också den lilla glaskaraffen,som är söt bredvid hennes vakande ängel..Båda sakerna är köpta av Marita på Nytt&Nött.Riktigt svårt att gå in där utan att köpa något..
Här har varit full rulle nu i helgen..Syskonbarn och barnbarn har gjort min helg rolig och härlig på många sätt..men de har också gjort mitt hem lite rörigt..så idag står det städning på "schemat"..Ja så det är väl bara att sätta igång!! Lite kaffe först bara..Styrketår..som man säger..

Ha en bra måndag..det ska inta jag ha..jo då..fast jag gillar inte att städa..pust stön och kramelikram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar