måndag 16 april 2012

studentkort

 Ett student kort till en tjej..vet ännu inte till vem..Både Amanda och Matilda har varsin kompis som tar studenten,så någon av dem kanske gillar detta kort..
 Stämplen har jag köpt av Sölvi på förra scrapträffen och de små rosorna likaså.de små bladen är från en punch som jag också köpt av sölvi när hon sålde ut i sin butik..
 De små siffrorna är stämplar som jag köpt av lena på Pappex. Den vita färdiga kortstommen med kuvert 12,5x12,5 cm, är också köpt på Pappex.(hon säljer dem i 50-pack på tradera)
 Insidan har jag dekorerat lite..Ska bli mera när jag vet vem som ska få det..Roligt att göra studentkort!!Skon på framsidan har jag ritat på egen hand..
 I helgen fick jag sällskap i min scraphörna,Matilda och emma gjorde varsin väska.
 Visst blev deras väskkort fina!!
Liam och Hannes ville inte scrappa..De hade annat för sej..
Måndagen är snart slut och jag är trött..Dax att krama kudden..Natti natti och kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar