söndag 15 april 2012

Romantiskt kort med änglar

 Hej fina bloggvänner! igårkväll pysslade jag ihop ett lite romantiskt kort.Jag tycker mycket om änglar och spetsar..så det här kortet visar bra vem jag är!Stämplarna har jag haft ett tag..men jag tror att den på blått papper kommer från You do..
 Ja spetsar är fint! De båda spetsarna som syns här,har jag köpt av Lena på Pappex.På pappex finns massor med fina spetsar..Kolla får ni se!! Där finns massor med annat fint också!!!
 Förlåt att bilden blev lite suddig..den söta stämplen har jag köpt på Ljuva änglar för ett tag sedan.De fina rosorna har jag köpt på Scrapmagic liksom arket med änglabilder varifrån denna söta kommer ifrån..Ja denna typ av kort är himla roligt att göra!!!
 Vilken härlig morgon vi har..Solen silar sej in genom spetsgardinerna..och jag njuter när jag hör fåglarna sjunga ute..Ja vissa dagar vill man nästan bara gå runt och kvittra och sjunga..Mina fina syskonbarn är här och mitt barnbarn Liam har sovit över..Det hörs lite tramp från övervåningen så det är bäst att jag tar fram lite frukost till mina små "änglar"..
Det blir mackor och chokladmjölk..jag gissar att det är det de vill ha..och så blir det frukt och bär som blev över igår när vi åt grillbuffè..
Snart blir det en långrunda med vovvarna..kanske kaffe på trappan..Ja visst är livet underbart ibland!! men bara ibland..Så man får passa på ..
Ha det skönt i vårsolen!! Kramelikram från mej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar