torsdag 26 april 2012

Vintagekort

Sista helgen i månaden ordnar Sölvi på Scrapmagic scrapträff.Träffarna är så välordnade och roliga så man längtar dit så fort man går därifrån!! På lördag är det dags igen..och jag vet att det är fullbokat..Tur att jag anmälde mej direkt!!På förra träffen gjorde jag detta kortet som är i lite vintagestil..Hjärtat och lilla tagen har jag klippt ur ett papper från Piondesign,köpt hos Sölvi på träffen.
 Jag ser ser nu att bilderna blev suddiga..förlåt..
 Bilden på insidan är visst lite klarare..Dies från Mariannedesign och fjärilstämplen är från Inkido.Nu på nästa träff ska jag försöka hinna med ett par Lo:n..Jag ska göra varsitt album till mina två äldsta barn..och det tar rätt lång tid att göra en si så där 20talet sidor till varje..så bäst att börja nu..
Tidigare idag var jag i stan med min mamma och pappa.Först raggmunk med fläsk på Bowlingrestaurangen,mums..!(de serverar alltid ragger på torsdagar) Andra torsdagen på rad som jag blir bjuden dit..(lyx)När vi ätit oss mätta drog vi till "loppis" Och ja ni ser vad jag hittade..höll på att slå i backen när jag fick syn på den ljuvliga serveringsvagnen..Så hittade jag en trave med små söta gräddvita assietter..och två örngott med virkad spets..en helt underbar paradhandduk med spets och frans..sist och faktiskt minst en liten vit gräddsnipa..allt för nästan ingenting! lycklig spatserade jag ut med mina nya saker..
Ja ni ser hur nöjd jag är..
Matilda har blekt slingor i mitt hår..jag har varit ganska mörk några år,men så i januari föreslog matilda att hon kunde bleka lite slingor i taget ..Nu efter tre månader och tre blekningar så är jag blond igen..trivs faktiskt bra i lite ljusare hår(kände mej lite blek i hyn när jag var mörkhårig) Från början är jag mörkblond så jag har det nog så här ett tag..eller några år..
Ikväll ska jag göra ett grattiskort till Liam, men först en sväng till stan och gymnasiet där det är öppet hus ikväll.Roligt att träffa Amanda som annars är på kortids sedan i går..
Ha det så bra ni somm är här och tittar!!! kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar