fredag 27 april 2012

Grattiskort till Liam!

 I går gjorde jag ett grattiskort till finaste Liam!! Han fyllde i tisdags och såklart var vi där och grattade vårt goa barnbarn..men idag är kalaset.Kortstomme från Pappex,15x15cm.köpst på tradera i 50pack med kuvert..Superduper!!Alfabet stansat från Qk chocolate.Jag har "målat"lite swirlar med distress glitterlim..
 Lilla hockeyklubban är en dies från Qk..De små godisbitarna har min lilla mamma virkat..
Ja här ser ni insidan på kortet..stämplen med hjärtan kommer från Inkido.
Jag har två barnbarn!Men jag fattar bara inte att de så snabbt blivit "stora"..Roligt att de små godbitarna bor bara några hundra meter från oss..så vi kan träffa dem ofta!!Puss och kram älskade Liam från morfar och mormor!
Nu först lite frukost..sedan blir det lite loppis på stan.Folk hyr bord idag på storgatan och säljer typ allt..ja ni vet..Roligt att gå runt och kika och kanske hitta något fint..
Sedan scrapträff!! Attans kul..längtar som ni ju redan vet..åker lite tidigar därifrån så jag hinner vara med på Liams födelsedagskalas..det är ju dagens stora höjdpunkt!!!

Skönt väder ute..vår?!? Ha det bäst i helgen!!! kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar