söndag 29 april 2012

Drömmar har vingar

 Ett alldeles "nybakat" har ni här..Amanda är på kortids och då kan jag göra vad jag vill när jag vill ..nästan..Ialla fall blev det en liten pysselstund nu i kväll..
 på kortet finns den söta stämplen"butterflydreaming"..ja den heter nåt sånt..söt som socker är den!!På stämplen uppe till vänster står det:Drömmar har vingar...Som synes har jag mixat fjärilar huller om buller..
 Den fina ramen i bakrunden är en dies från cheery lynn.Den söta lilla fjärilen i metall är köpt på scrapmagic liksom de små söta rosorna..
 Insidan ser ut såhär..Jag har använt samma stämplar som på framsidan..kanske ett morsdagskort!?!
 Igår var jag på Scrapträff..som alltid hade vi jättetrevligt!! Tiden sprang iväg..den gör ju som bekant det när man har roligt..eftersom jag var bortbjuden på kalas till mitt barnbarn Liam så gick jag lite tidigare..Jag började lite på en Lo,och så gjorde jag detta kortet..Vit kortstomme från Pappex säljs endast på tradera.Den makalöst fina "tårtpappers"diesenköpte jag av Sölvi igår på träffen,den kommer från cheery Lynn och finns just nu ute på tradera..bjud vetja..
 Bilden med "fika" är från Pion design är så fin tycker jag..just detta papper kommer från serien Till Mor och papperet heter Dukade fikabord..Kanske även detta kort kan bli ett morsdagskort..Vi får se!
Innan träffen blev det en snabb sväng på stan..Hittade denna lilla bedårande karaffen hos marita på Nytt&Nött. Jag har haft så trevligt hela helgen..men allt har ju oftast ett slut..Snart helg igen..1:a maj i övermorgon!!Hoppas på fint väder..men det gör väl alla..Skulle vara gott med lite grillat!
Trevlig fortsättning på söndagskvällen! Kramelikram till er från mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar