tisdag 10 april 2012

Converse kort..

 Måste visa ett sprillans nytt kort!! Matilda är typ galen i converseskor..så jag fick en idè att det kunde bli ett kul kort..Det var jätteroligt att göra! Inte så svårt men lite pilligt..
Man kan ju vara hur petig och noga som helst när man ska "apa"efter något..men jag var lite lagom noga..det får ju inte ta för lång tid att göra ett kort..eller hur?!
 Lilla typiska conversemärket fick också va med..Och snören såklart..
 Som vanligt finns det en liten tag..den söta lilla "änglavingen"finns hos Scrapmagic,liksom det ljuva ljusgröna papperet med små rosor från miniserien London market.Stämpeln -du är en ängel,är en gammal stämpel från Inkido.Lite blingstenar här och där är ju lite fint..tycker jag.
 Inuti har jag dekorerat lite lagom..När jag vet vem som ska få kortet har jag tänkt stansa ut namn och kanske år..ja vi får se..Det finns som synes även två stora tags som går att skriva eller stämpla på..
Testa att göra ett "Conversekort"..Faktiskt är detta ett av de roligaste kort jag gjort!
 Köpte ju två tavlor på Nytt&Nött förra lördagen..Den ena visade jag ju i förra inlägget och här har ni den andra.Älskar den!!!!
 Hittade direkt en bra plats till den..eller va tycker ni? Jag lovar det finns en och annan dammtuss under sängarna här...
Och även här bland bråten..Jättedammigt..tur att det snart är dax för vårstädning!! Inte roligt ..men välbehövligt som synes..!!
Vistt är det kallt och trist ute!! Tur att man har en snäll gubbe som eldar så det blir varmt och gott inne..Och inte nog med det..nu gör han fläskpannkaka! Gott med lite lingonsylt på..mumsfilibabba!
Behöver något mumsigt nu,för jag är trött i huvet..Har skrivit alla tidrapporter..marigt att få varenda lite minut på rätt plats..Jag är sen med rapporterna,men nu är det iallafall klart och ivägskickat.Phuu..

Ha det bra,så här på tisdagskvällen!! Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Du gör såå snygga kort,
    och detta sko kort gillar jag mycket.
    Må gott!

    SvaraRadera
  2. Tack onkis!!
    Roligt att du gillar mina kort!!
    Kikade in på din blogg och hittade en massa snyggt och fint där..Ska kolla mera senare när jag har mera tid.

    Tack för din kommentar,må så gott du med!!

    SvaraRadera