torsdag 12 april 2012

Grattiskort till en knutte..

 Typiskt killkort..Bilden på motorcyklen har jag bara skrivit ut från en bild jag hittade på datort..typ från nån firma som säljer "hojar"...Den svarta "bakrunden"är en dies som jag köpt från Pappex och den vita swirlen är en dies från Magnolia.De små söta turkosa rosorna och
 Den lilla berlocken i form av en motorcykel har jag köpt av Sölvi på Scrapmagic.
 Här ser man insidan på kortet..Grattisstämplen är från Inkido,och de fina löven är stansade och embossade med två punchar som kommer från Nellie Snellen.Hittade små halvpärlor i bra färg i min pärlburk..som jag limmat på kortet lite här och där!!
 Igårkväll var vi på valpkurs med Bella och Donna.Regnigt och kallt..men annars trevligt och lärorikt!
På bilden biter de i sina godisgömmor..(hushållsrullar med godis) som de älskar att få..
När vi sent om sider kom hem ..trötta och blöta och frusna..var det lätt att somna in för natten!!
Skönt att ha ett varmt hem att komma hem till!!
Idag är en jätterolig dag!!! Mina föräldrar är i skrivandets stund och hämtar mina syskonbarn Hannes och Emma( i Reftele där de möts på halva vägen till Varberg)som ska vara här till söndag..åh vad jag längtar efter dem!!!Nu kaffe sedan bädda rent till mina små gäster!

Ha det bra!! Kramelikram från mej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar